CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 15, 2009

Blaja..blaja



Menjadi kepantangan aku kalo budak2 ni xrajin nak belajar. kalo xrajin, tapi otak tu gifted takpe gak. ni otak tu kene diasah bebenar. tapi buat bodo je xnak asah.

Adeh. geram cek. geram. aku xleh tengok bebudak camni. pada aku belajar mesti belajar. jangan pk senang je bile dah abis SPM nanti. bukan senang nak cari keje skang. Orang yang bederet A dalam result pon belum tentu keje menunggu, ni plak kalo xde A tapi E je memanjang. tak kan xpk camtu kot. xkan sampai besar panjang nak soh mak ayah yang tanggung idup kot. xpatut.

So moral of the story, aku xboleh tengok budak yang xnak dan xde inisiatif nak blaja n mak bapak pulak buat tak tau je pasal tuh..huh..sungguh aku xsuke sangat2.

0 comments: