CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 15, 2009

Si Pisau Cukur


Haku ari ni rasa berapi je. tak tau kenapa. macam xsodap ati, xsodap mata, xsodap otak, sume ade la. aku marah ngan kawan aku ni gak kot. dia kapel ngan pakwe dia dah dekat setengah taun dah. tapi sume2 dia yang dok kuar. mainly duit la nih. yang 'hubby' dia nih, buat bodo je.

Ade ke patut duit PTPTN yang kitorang dapat every sem tu di pi perabis kan dengan 'hubby' xdiiktiraf dia nih. ade ke patut. patut ke? bile cakap, bile tego, kate xde pape. sikit je. bukan banyak. aku tengok dalam buku akuan tu, bukan makin tambah duit, makin kurang ade la.
skang dah sengkek, cari aku mintak duit. muke aku ke ter'print' atas duit tu, tandatangan aku ke atas duit tu. bukan kan? so maknenye aku pon xdapat tolong gakla tuh. hampeh.

Aku tanya asal bleh jadi camtu. dia cakap dia telepas blanje. ade ke kes camtu? dia ni sebenar dah silap langkah. pi tunjuk buku akaun dengan hubby xiktiraf tu buat ape. lagi banyak duit dalam tu, lagi la dia rasa ade duit nak blanje. lenkali jangan men tunjuk2 je.

so moral of the story, kalo slagi blum dapat pengiktirafan 'hubby' atau 'wifey'..memasing jangan la nak tunjuk2 sape2 punye buku akaun yang banyak duit. simpan diam2 je. kang merana nanti. bukan pompuan je bleh jadi pisau cukur, laki pon boleh.

huh. xde2. aku pon xdapat nak tolong.

0 comments: